Název:
Sledování efektivity prostředků na marketing podniku
Překlad názvu:
Increasing of the brand values
Autoři:
Štěpánek, Martin ; Vencl, Miroslav (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na sledování efektivity prostředků na marketing a zvyšování hodnoty značky podniku. V teoretické části jsou popsány poznatky o problematice podniku, značky a její hodnoty. Dále pak navazuje výčet prvků souvisejících se zvyšováním hodnoty značky. Teoretickou část uzavírají metody pro ocenění hodnoty značky a metodika rozhovoru. V praktické části se práce věnuje analýzou vybrané stavební firmy, ocenění její značky v porovnání s jinou firmou podobného charakteru a testování hypotéz. Na základě zjištěných poznatků jsou v závěru práce navrženy marketingové nástroje pro efektivní zvyšování hodnoty značky firmy.
The diploma thesis is focuses on monitoring the effectiveness of marketing resources and increasing the brand value of the company. The theoretical part deals with the findings about the company issues, brand and its value. The thesis subsequently presents a list of elements that relate to increasing of the brand value. The final topic of the theoretical part aims at methods of evaluation of brand value and interviewing methodology. In the practical part, the thesis deals with the analysis of the selected construction company, evaluation of its brand in comparison with another company of similar character and hypothesis testing. Finally, on the basis of the findings, marketing tools are proposed to effectively increase brand value of the company.
Klíčová slova:
efektivita; goodwill; hodnota; marketing; movitý a nemovitý majetek.; stavba; výnosnost aktiv; Značka; zvyšování hodnoty; Brand; construction; increasing of the value; marketing; movable and immovable property.; value; yield of assets
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/70718