Název: Sledování efektivity prostředků na marketing podniku
Překlad názvu: Increasing of the brand values
Autoři: Štěpánek, Martin ; Vencl, Miroslav (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: efektivita; goodwill; hodnota; marketing; movitý a nemovitý majetek.; stavba; výnosnost aktiv; Značka; zvyšování hodnoty; Brand; construction; increasing of the value; marketing; movable and immovable property.; value; yield of assets

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/70718

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-372169


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-03-07, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet