Original title:
Tvorba promo-akce na vybraný produkt
Translated title:
Creation of promotion on a selected product
Authors:
HOMOLKOVÁ, Monika Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tvorba promo-akce je velmi náročný proces s dobře promyšlenými kroky. Tato bakalářská práce popisuje plán a realizaci promo-akce nového druhu mléčného řezu Mlsánek v supermarketech a hypermarketech. Promo-akce byla vedena a realizována profesionální marketingovou agenturou. Součástí jejich práce je nejen plánování, tisk propagačních materiálů, příprava propagačních předmětů, ale i školení hostesek a promotérů. Budoucí náklady byly zpracovány a předloženy zadavateli. Bakalářská práce zahrnuje, jak teoretickou přípravu problematiky, tak také zprostředkovaná data celého procesu.Creating a promo-campaign is a lengthy process of well-prepared steps. This thesis present an event building to promote a new variety of milk chocolate product in supermarkets and areas of sale. The promo-event was held by a professional marketing agency. The work included planning, printing promotional leaflets, preparing gifts as well as staff training for tasting stalls. The future costs were calculated and presented to the contractor. The work includes theoretical preparation of the subject as well as summarised data of the process.
Keywords:
client/customer; Key words: marketing; marketing agency; promotion; klient/zákazník; Klíčová slova: marketing; marketingová agentura; promo-akce Citation: HOMOLKOVÁ, Monika. Tvorba promo-akce na vybraný produkt. České Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/46553