Original title: Chování spotřebitelů při výběru prodejny pro nákup potravin
Translated title: Consumer behaviour when choosing a store for food purchase
Authors: HAVLÍČKOVÁ, Daniela
Document type: Master’s theses
Year: 2017
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: consumer behaviour; factors; grocery store selection; marketing research; respondent; retail; faktory; maloobchod; marketingový výzkum; respondent; spotřební chování; výběr obchodu
Citation: HAVLÍČKOVÁ, Daniela. Chování spotřebitelů při výběru prodejny pro nákup potravin. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/46115

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-367485


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-10-30, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share