Název:
Současná situace v reklamě a její propojení s filmem do budoucna
Překlad názvu:
Actual state of advertising industry and its re-connection with film in future
Autoři:
Moravčíková, Alexandra ; Bergmann, Daniel (vedoucí práce) ; Hůlovec, Martin (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna
Abstrakt: [cze][eng] Práce se věnuje současné situaci v reklamně na celém světě s ohledem na jeho provázanost s filmovým průmyslem. Rozebírá kreativní krizi v reklamním prostředí způsobenou příchodem nových digitáních technologií a změnou chování diváka. Zabývá se prací producenta a režiséra, jejichž kreativní input je dnes snad významější než kdy dřív, protože nejlépe rozumí tomu, jak vytvořit poutavý film. V závěru práce nabízí několik teorií o vývoji reklamního prostředí do budoucna.The thesis is dedicated to the situation in contemporary advertising and its relation to film. It reflects creative crisis in advertising industry caused by discovering new digital technologies and change of spectators behaviour. The thesis presents advertising producer and director who are very important persons in nowadays advertising world becuase they understand how to create an entretaining film. In the end, the thesis offers couple of theories on future of advertising.
Klíčová slova:
digitální technologie; kreativní průmysl; práce producenta; reklama a propagace; reklamní agentury; sociální sítě; televizní reklama; virtuální realita
Instituce: Akademie múzických umění v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU. Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/9883