Original title: Rozhovor mezi žáky jako metoda vrstevnického hodnocení při badatelských úlohách z biologie člověka v hodinách přírodopisu
Translated title: The dialogue among students as a method of a peer assessment within inquiry tasks regarding human biology in biology lessons
Authors: LIŠKOVÁ, Jana
Document type: Master’s theses
Year: 2017
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: biology education; feedback; formative assessment; inquiry-based education; peer interview; badatelsky orientované vyučování; formativní hodnocení; vrstevnický rozhovor; výuka přírodopisu a biologie; zpětná vazba
Citation: LIŠKOVÁ, Jana. Rozhovor mezi žáky jako metoda vrstevnického hodnocení při badatelských úlohách z biologie člověka v hodinách přírodopisu. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/44645

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-363611


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-08-31, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share