Název:
Informační technologie jako faktor rozvoje podniku působícího v odvětví veletržního průmyslu
Autoři:
Vyskočilová, Klára Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na dopad rozvoje Internetu a informačních technologií na ekonomickou situaci vybrané společnosti působící v oblasti veletržního průmyslu. Cílem práce je pomocí korelační analýzy vývoje počtu vystavovatelů, počtu návštěvníků veletrhů a výstav, objemem výstavní plochy analyzovat vliv rozvoje Internetu na veletržní průmysl. Pomocí faktorů finanční situace podniku reprezentovanými za pomocí výkonů vybraného podniku, obratu aktiv, ukazatelů likvidity, celkové zadluženosti a vývoje přidané hodnoty provést analýzu vlivu rozvoje Internetu na ekonomickou situaci společnosti CENTRUMSPED. Dále také navrhnout vhodná opatření s cílem maximalizovat využití možných příležitostí pro podnik v rozvíjejícím se informačním prostředí a eliminovat hrozby s tím spojené.The aim of this thesis is to analyze dependence of development of the Internet and informatic technologies with regard to the impact of financial situation of the chosen company on trade fair industry. In conlusion a correlation relating selected indicators of trends in the number of exhibitors, number of visitors to trade fairs and exhibitions, exhibition space will be used to analyze the impact of Internet development on the exhibition industry. By using factors of financial situation of the company represented by corporate performance of selected company, asset turnover, liquidity ratios, debt ratios and the development of added value will be used to analyze the impact of Internet development on the exhibiton industry. Based on analysis of the impact of information technology and Internet on the development of the exhibition industry solutions will be exploit possible opportunities for the company in the emerging information environment and eliminiate the threats associated with it.
Klíčová slova:
finanční analýza; informační technologie; internet; propagace a reklama; veletrhy a výstavy; veletržní průmysl