Název:
Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele
Překlad názvu:
Factors Influencing the Purchasing Behavior of Consumers
Autoři:
Korecká, Martina ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na analýzu jednotlivých faktorů, které ovlivňují nákupní chování spotřebitele. Součástí práce bude rovněž zhodnocení efektivnosti využívaných marketingových triků ve vybraném obchodním řetězci a zhodnocení agresivity marketingových praktik z pohledu nakupujících. Cílem práce je navržení doporučení komunikace v rámci distribučních cest.The thesis is focused on the analysis of individual factors that influence purchase behaviour of the consumer. The work will also evaluate effectiveness of marketing tricks used in a selected commercial chain and evaluate the aggressiveness of marketing practices from the perspective of shoppers. The aim of work is to propose recommendation of communication within the distribution channels.
Klíčová slova:
Faktory; Kupní rozhodovací proces; Nákupní chování; Spotřebitel; Tradiční triky; Consumer; Factors; Purchase behaviour; Purchase decisive process; Traditional tricks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68630