Název:
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Mix Tools of a chosen Company
Autoři:
Kalná, Iveta ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé bakalářské práce je analýza současného marketingového mixu ZOO Jihlava. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá definicí a charakterizací služeb, marketingu služeb a problematikou jednotlivých nástrojů rozšířeného marketingového mixu. Zároveň bude tato část východiskem pro praktickou část. Podstatou praktické části je podrobný rozbor marketingového mixu. Součástí této části je také mnou zpracovaná SWOT analýza pomocí jednotlivých matic. Závěrem práce je hodnocení fungujícího marketingového mixu a doporučení na základě tohoto zkoumání a zpracované SWOT analýzy.The aim of this bachelor thesis is analysis of the present marketing mix of ZOO Jihlava. The thesis is devided into theoretical and practical part. The theoretical one is concerned with a definition and characterization of the services, marketing services and a problems of a particular devices of extended marketing mix. Alongside this part will be a foundation for practical part. The core of the practical part is also a detailed analysis of marketing mix. The section of this part is the SWOT analysis made by me using individual matrixes. In the end of this thesis is evaluation of present marketing mix with the recommendation on the basis of this investigation and made SWOT analysis.
Klíčová slova:
marketingový mix; služby; SWOT analýza; Zoo Jihlava; marketing mix; services; SWOT analysis; Zoo Jihlava
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68939