Název: Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Překlad názvu: Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Autoři: Nasanovich, Anastasiia ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Zlatić, Marija (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Dieselgate; Emisní skandál automobilky Volkswagen; krize značky; Volkswagen; vztah ke značce; značka; brand; brand attachment; brand crisis; Dieselgate; Volkswagen; Volkswagen emissions scandal

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68931

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361450


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet