Název: The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Překlad názvu: The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Autoři: Marmo, Mattia ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: 'made in Italy'; Automotive market; Brand; Brand awareness; Brand equity; Brand heritage; Brand image; Brand portfolio; Customer perception; Kapferer prism; Market segmentation; automobilový průmysl; dědictví značky; hodnota značky; image značky; Kapfererův hranol; portfolio značky; povědomí o značce; segmentace trhu; vnímání zákazníků; vyrobeno v Itálii; značka

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69137

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361445


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet