Original title: Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Svorto.cz s.r.o. na německém trhu
Translated title: Proposed International Marketing Strategy of Svorto.cz s.r.o. company for the German market
Authors: Mertlová, Jana ; Král, Petr (advisor) ; Vokáč, Matěj (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2017
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: foreign market entry; German market; international marketing strategy; orthopaedic aids; orthopaedic insoles; PEST analysis; SWOT analysis; mezinárodní marketingová strategie; německý trh; ortopedické pomůcky; ortopedické vložky; PEST analýza; SWOT analýza; vstup na zahraniční trh

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/69192

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361151


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-08-02, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share