Original title:
Marketingový komunikačný plán spoločnosti Firma s.r.o. pre rok 2018
Translated title:
Marketing communication plan of Firma s.r.o. for the year 2018
Authors:
Subovicsová, Monika ; Olšanová, Květa (advisor) ; Iván, Tamás (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Predmetom diplomovej práce je zvolenie komunikačnej stratégie spoločnosti Firma s.r.o. Cieľom práce je vytvorenie marketingového komunikačného plánu spoločnosti pre rok 2018. Práca je rozdelená do piatich kapitol, ktoré sú ďalej členené na podkapitoly. Prvá kapitola je venovaná teoretickému vymedzeniu marketingovej komunikácie a komunikačného procesu s predstavením jednotlivých komunikačných kanálov. V ďalšej časti je charakterizovaný proces plánovania marketingovej komunikácie a v rámci toho kreatívne a mediálne plánovanie. V tretej kapitole je predstavená spoločnosť Firma s.r.o. a je analyzovaná súčasná pozícia spoločnosti na trhu. Nasledujúca kapitola analyzuje marketingovú činnosť hlavných konkurentov a partnerov spoločnosti na základe samostatného a kvalitatívneho výskumu. V záverečnej kapitole je zostavený marketingový komunikačný plán spoločnosti, ktorý vychádza zo zistených skutočností popísaných v predošlých kapitolách.Předmětem diplomové práce je zvolení komunikační strategie společnosti Firma s.r.o. Cílem práce je vytvoření marketingového komunikačního plánu společnosti pro rok 2018. Práce je rozdělena do pěti kapitol, které jsou následně členěny na podkapitoly. První kapitola je věnována teoretickému vymezení marketingové komunikace a komunikačního procesu s představením jednotlivých komunikačních kanálů. V další části je charakterizován proces plánování marketingové komunikace a v rámci toho kreativní a mediální plánování. Ve třetí kapitole je představena společnost Firma s.r.o. a je analyzována současná pozice společnosti na trhu. Následující kapitola analyzuje marketingovou činnost hlavních konkurentů a partnerů společnosti na základě samostatného a kvalitativního výzkumu. V závěrečné kapitole je sestaven marketingový komunikační plán společnosti, který vychází ze zjištěných skutečností popsaných v předešlých kapitolách.The subject of the diploma thesis is to determine the communication strategy of Firma s.r.o. The aim of the thesis is to create a marketing communication plan for the company for the year 2018. The thesis is divided into five chapters, which are subdivided into subchapters. The first chapter deals with the theoretical definition of the marketing communication and the communication process with the presentation of individual communication channels. In the next part is characterized the process of marketing communication planning and creative and media planning. In the third chapter Firma s.r.o. is introduced and there is analyzed the current position of the company on the market. The following chapter analyzes the marketing activity of the main competitors and partners of the company based on independent and qualitative research. In the final chapter the marketing communication plan is created based on the facts described in the previous chapters.
Keywords:
B2B; communication; communication plan; marketing; supplier; B2B; dodavatel; komunikace; komunikační plán; marketing
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/68924