Original title:
Návrh komunikační strategie společnosti Camp Counselors and Work Experience USA s.r.o.
Translated title:
Proposal of communication strategy for Camp Counselors and Work Experience USA company.
Authors:
Chyla, Ondřej ; Olšanová, Květa (advisor) ; Tročil, Jan (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem diplomové práce bylo navrhnout komunikační strategii společnosti Camp Counselors and Work Experience USA, a to konkrétně pro její českou pobočku. V teoretické části práce je kladen důraz na oblast marketingové komunikace, která je stěžejní pro praktickou část práce. Na základě detailní analýzy marketingového prostředí firmy byla navržena komunikační strategie společnosti.The aim of this diploma thesis was to design a marketing communication strategy for Camp Counselors and Work Experience company. Theoretical part is focused mainly on marketing communicaton. Practical part deals with the designed marketing communication strategy which is based on detailed situation analysis and conducted marketing research.
Keywords:
marketing communication; marketing research; situational analysis; Marketingová komunikace; Marketingový výzkum; Situační analýza; Work&Travel program
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/69428