Original title:
Analýza kontaktných bodov medzi detskou cieľovou skupinou a automobilovým priemyslom
Translated title:
Analysis of touchpoints between the children's target group and the automotive industry
Authors:
Mikolajová, Kamila ; Olšanová, Květa (advisor) ; Dědek, Milan (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] V dnešnej dobe má zákazník pri hľadaní osobného automobilu na výber zo širokého spektra značiek. Preto automobilové firmy musia svojho potencionálneho zákazníka osloviť oveľa skôr, než ku samotnému nákupu dôjde. Moja diplomová práca sa zaoberá analýzou súčasných a potencionálnych kontaktných bodov vybranej automobilovej značky a detí vo veku 3-18 rokov. Cieľom práce je vyhodnotiť súčasné kontaktné body, kde je možné s deťmi naviazať kontakt naprieč ich cestou dospievania. Mojou sekundárnou snahou bolo vyvodiť súčasné trendy a fenomény detského sveta, ktoré by značky mali vziať v úvahu pri plánovaní budúcich kontaktných bodov v rámci ich marketingovej stratégie. Výsledky práce sú založené na výsledkoch reálne uskutočneného kvalitatívneho výskumu formou kvalitatívnych rozhovor.V dnešní době má zákazník při hledání osobního automobilu výběr ze širokého spektra značek. Proto se automobilové firmy musí obrátit na potenciálního zákazníka mnohem dříve než k samotnému nákupu. Moja diplomová práce se zabývá analýzou současných a potenciálních kontaktních bodů vybrané automobilové značky a dětí ve věku 3-18 let. Cílem práce je zhodnotit současné kontaktní body, kde je možné s dětmi navzájem kontaktovat napříč jejich cestou dospívání. Mojou sekundární snahou bylo vyvodit současné trendy a fenomény detského světa, které by se měly vzít v úvahu při plánování budoucích kontaktních bodů v rámci jejich marketingové strategie. Výsledky práce jsou založeny na výsledcích skutečně provedeného kvalitativního výzkumu formou kvalitatívních rozhovorů.Nowadays, the customer has a choice of a wide range of brands to find a passenger car. Therefore, car companies need to reach their potential customer much before the purchase takes place. My diploma thesis deals with the analysis of current and potential contact points of selected automobile brand and children aged 3-18 years. The aim of the thesis is to evaluate the current contact points, where it is possible to connect the children with their children through their adolescence. My secondary effort was to draw on the current trends and phenomena of the child's world that brands should take into account when planning future contact points in their marketing strategy. The results of the thesis are based on the results of the qualitative research conducted in the form of qualitative interviews.
Keywords:
automotive industry; children; integrated marketing communication; qualitative reserach; touchpoint; automobilový průmysl; děti; integrovaná marketingová komunikace; kontaktní body; kvalitatívní výzkum
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/69057