Original title:
Elektronické vzdelávanie so zameraním na projektový management
Translated title:
E-learning process focused on Project Management
Authors:
Paprčiaková, Karin ; Kubálková, Markéta (advisor) ; Topolová, Ivana (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Bakalárska práca sa zaoberá elektronickým vzdelávaním v sfére projektového manažmentu. Teoretické kapitoly približujú základné vymedzenie pojmu e-learning a jeho historický vývoj, najvyužívanejšie e-learningové nástroje a zhrnutie pozitívnych a negatívnych stránok daného typu vzdelávania. Práca obsahuje analýzu dostupných e-learningových materiálov zameraných na projektový manažment v prostredí domáceho i zahraničného trhu. Hlavným cieľom práce bolo vytvorenie efektívneho postupu tvorby vzdelávacích videí a určenie časovej náročnosti daného procesu. Zvolenými metódami výskumu boli empirický rozbor postupu vytvorených videí a následné zovšeobecnenie efektívneho postupu tvorby a schémy určujúcej časovú náročnosť ďalších vzdelávacích videí.Bakalářská práce se zabývá elektronickým vzděláváním ve sféře projektového managementu. Teoretické kapitoly přibližují základní vymezení pojmu e-learning a jeho historický vývoj, nejvyužívanější e-learningové nástroje a shrnutí pozitivních a negativních stránek daného typu vzdělávání. Práce obsahuje analýzu dostupných e-learningových materiálů zaměřených na projektový management v prostředí domácího i zahraničního trhu. Hlavním cílem práce bylo vytvoření efektivního postupu tvorby vzdělávacích videí a určení časové náročnosti daného procesu. Zvolenými metodami výzkumu byly empirický rozbor postupu vytvořených videí a následné zevšeobecnění efektivního postupu tvorby a schématu určujícího časovou náročnost dalších vzdělávacích videí.This bachelor thesis is focused on e-learning process in project management. Theoretical parts expound a basic definition of e-learning and its historic evolution, the most frequent e-learning tools and a summary of pros and cons of mentioned type of education. The thesis contains an analysis of available e-learning materials aimed to project management in national and international market. The main objective of this thesis was to create effective process of making educational videos and to estimate time-consuming nature of this process. The method selected in the research was an empirical study of processes related to the created videos, followed by generalization of effective process and formulation of time-consuming scheme for further educational videos.
Keywords:
e-learning; e-learning tools; educational videos; project management; video production; e-learningové nástroje; elektronické vzdělávání; projektové řízení; tvorba videí; výuková videa
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/69385