Original title:
Doing Business in Russia from the Perspective of a Czech Company
Translated title:
Podnikání v Rusku z Perspektivy české Společnosti
Authors:
Remizov, Gleb ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Štěrbová, Ludmila (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
eng Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[eng][cze] This bachelor thesis focuses on doing business in Russia from the perspective of a Czech company. The main objective is to depict the business environment of Russia and its beer market for a Czech beer company. The first part concentrates on general information about Russia and a specific sector of its economy. Second part focuses on the conditions of entry to the Russian beer market, risks and opportunities for a Czech company. In the third part there is a summary of a research and relevant conclusions to it.Tato bakalářská práce se soustředí na podnikání v Rusku z perspektivy české společnosti. Hlavním cílem je nastínit obchodní prostředí Ruska a jeho pivního trhu pro účely české společnosti. První část se soustředí na obecné informace o Rusku a specifickém sektoru jeho ekonomiky. Druhá část je zaměřena na podmínky vstupu na ruský pivní trh, riziko a příležitosti z pohledu české společnosti. Třetí část obsahuje souhrn výzkumu a jeho relevantní závěr.
Keywords:
Beer; Business; Russia; Pivo; Podnikání; Rusko
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/69627