Název:
Budování značky ŠKODA Auto a.s.
Překlad názvu:
The Brand Building of Škoda Auto a.s.
Autoři:
Poláková, Kristýna ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá budováním značky Škoda Auto a.s., která patří mezi nejvýznamnější firmy České republiky. Hlavním cílem mé bakalářské práce je zhodnocení vnímané kvality značky Škoda Auto a.s. pro její zákazníky. V teoretické části se práce zabývá vysvětlením teorie budování značky a vymezením termínů potřebných k pochopení problematiky. Zmíněný je i automobilový průmysl v České republice a profil společnosti Škoda Auto a.s.. Praktická část se zaobírá hodnocením vnímané kvality značky na základě dotazníkového šetření. Následuje kritické zhodnocení výsledků prostřednictvím SWOT analýzy a doporučení do budoucna.This bachelor thesis deals with the brand building of one of the most significant companies in the Czech republic Škoda Auto a.s. The main objective of the thesis is an analysis of the perceived quality of the brand among its customers. In the first part, the theory of brand building is explained and key terms defined necessary for understanding the issue. The thesis also mentions the car industry in the Czech republic and the background of the Škoda Auto a.s. company. In the practical part, the percepted quality of the brand is analysed based on a conducted survey. Subsequently, a critical analysis of the results is carried out by means of a SWOT analysis and recommendations for the future.
Klíčová slova:
budování značky; SWOT analýza; vnímaná kvalita; značka; Škoda Auto a.s.; brand; brand building; perceived quality; SWOT analysis; Škoda Auto a.s.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69083