Název:
Marketing Communication of Mc Donald´s
Překlad názvu:
Marketingová komunikace společnosti McDonalds
Autoři:
Baiduanova, Amina ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] This bachelor thesis is an analysis of the marketing communications that are used by a large fast food corporation; their application and effectiveness. The main aim is to determine the main directions of the marketing mix in the company, to analyse the current situation, identify gaps and develop concrete proposals and recommendations for the improvement of the marketing mix in the business on the example of McDonald's. At the beginning of this thesis is presented the general information on marketing communications presented by Kotler. The following chapters describe their application in practice by the example of McDonald's, also the difference in the work of the company and its perception by consumers in different world markets. This thesis provides information on the challenges faced by the company in recent years, as well as its ability to overcome these difficulties. At the end, some recommendations for the further development and successful operation of the company are presented.Tato bakalářská práce je analýzou marketingové komunikace, kterou používá velká společnost rychlého občerstvení; jejich použití a efektivnosti. Hlavním cílem je určit hlavní směry marketingového mixu ve společnosti, analyzovat současnou situaci, identifikovat mezery a vytvořit konkrétní návrhy a doporučení pro zlepšení marketingového mixu v podnikání na příkladu společnosti McDonald's. Na začátku této práce jsou uvedeny obecné informace o marketingové komunikaci společnosti Kotler. Následující kapitoly popisují jejich aplikaci v praxi pomocí příkladu společnosti McDonald's, také rozdíl v práci společnosti a jejích vnímání spotřebiteli na různých světových trzích. Tato práce poskytuje informace o výzvách, kterým společnost čelí v posledních letech, a také její schopnost překonat tyto obtíže. Na konci jsou některé návrhy pro další rozvoj a úspěch firmy.
Klíčová slova:
4P; Kotler; marketingová komunikace; marketingový mix; McDonald's; světové trhy; 4P; Kotler; marketing communications; marketing mix; McDonald's; world markets
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69194