Název: Marketing Communication of Mc Donald´s
Překlad názvu: Marketingová komunikace společnosti McDonalds
Autoři: Baiduanova, Amina ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: 4P; Kotler; marketingová komunikace; marketingový mix; McDonald's; světové trhy; 4P; Kotler; marketing communications; marketing mix; McDonald's; world markets

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69194

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361023


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet