Název:
Komunikačný a mediálny aspekt predsedníctva Slovenskej republiky v Rade Európskej únie
Překlad názvu:
Communication and media aspect of Slovak presidency in the Council of the European Union
Autoři:
Tvrdoňová, Zuzana ; Peterková, Jana (vedoucí práce) ; Rolenc, Jan Martin (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Táto bakalárska práca sa zaoberá komunikačným a mediálnym aspektom predsedníctva Slovenskej republiky v Rade Európskej únie, ktoré prebehlo v druhej polovici roku 2016. Cieľom je detailne priblížiť komunikačný a mediálny aspekt, zhodnotiť organizačné a prezentačné ciele Slovenska a poskytnúť pohľad na vnímanie Slovenskej republiky v tejto úlohe. Práca sa z časti venuje aj verejnej diplomacii Slovenska. Približuje brandingovú stratégiu, ktorá bola schválená pred výkonom predsedníctva za účelom zvýšenia pozitívneho vnímania krajiny v zahraničí. V závere sú zhodnotené dosiahnuté výsledky prezentácie Slovenska v zahraničí, rovnako ako aj komunikácia s domácimi i zahraničnými médiami.Táto bakalářská práce se zabývá komunikačním a mediálním aspektem předsednictví Slovenské republiky v Radě Evropské unie, které proběhlo v druhé polovině 2016. Cílem je detailně přiblížit komunikační a mediální aspekt, zhodnotit organizační i prezentační cíle Slovenska a poskytnout pohled na vnímání Slovenské republiky v této úloze. Práce se z části věnuje i veřejné diplomacii Slovenska. Přibližuje brandingovou strategii, která byla schválena před výkonem předsednictví za účelem zvýšení pozitivního vnímání krajiny v zahraničí. V závěru jsou zhodnoceny dosažené výsledky prezentace Slovenska v zahraničí, rovněž jako komunikace s domácími i zahraničními médii.This bachelor thesis focuses on communication and media factor of Slovak presidency in the Council of the European Union which took place in the second half of 2017. The aim of the thesis is to approach communication and media aspect in detail, review Slovak organisational and presentation ambitions and provide a perception of Slovakia in this role. The thesis partly deals with public diplomacy of Slovak Republic. It concerns branding strategy adopted before the presidency was held in order to improve image of the country abroad. The accomplished presentation results are evaluated at the end, as well as the communication with domestic and foreign media.
Klíčová slova:
branding; média; předsednictví; Rada EU; Slovenská republika; veřejná diplomacie; branding; media; presidency; public diplomacy; Slovak Republic; the Council of the EU
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68627