Název:
Business Analysis of a Start-Up Company in the Czech Republic and Russian Federation
Překlad názvu:
Podnikatelská Analýza Start-Up Společnosti v České Republice a Ruské Federace
Autoři:
Fomicheva, Veronika ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] The aim of this bachelor thesis is to investigate the market of tourism services and analyse the differences between starting-up a tourist agency in the Czech Republic and the Russian Federation. The first chapter is theoretical part reveals the political, economic, socio-cultural and technological factors of business conditions in the Czech Republic and Russia; describes the market of tourist services generally. The second chapter is practical part includes two business plans for touristic agencies. In third chapter, I summarize two business plans, give some conclusion and recommendation.Cílem této bakalářské práce je prozkoumat trh služeb cestovního ruchu a analyzovat rozdíly při založení cestovní kanceláře v České Republice a Ruské Federace. První kapitola metodická část odhaluje politické, ekonomické, sociokulturní a technologické faktory podnikatelského prostředí v České Republice a Rusku; Popisuje trh služeb cestovního ruchu obecně. Druhá část praktická část zahrnuje dva podnikateské plány pro cestovní kanceláře. Ve třetí kapitole porovnávám dva podnikatelské plány, vyvodím z toho určité závěry a dávám určité doporučení.
Klíčová slova:
Cestovní agentura; Podnikatelský plán; Ruská federace; Trh služeb cestovního ruchu; Česká Republika; Business Plan; Market of Tourism Services; The Czech Republic; The Russian federation.; Tourist Agency
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69112