Název: The Use of Marketing Minimalism in Marketing Management Firm
Překlad názvu: Využití marketingového minimalismu v marketingovém managementu firmy
Autoři: Strejčková, Věra ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Inovace,; marketingová komunikace,; marketingová strategie,; nízkonákladová marketingová komunikace,; produkt,; snížení nákladů; Innovation,; low cost marketing communication,; marketing communication,; marketing strategy,; product,; reduction costs

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71151

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360856


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet