Název:
The Use of Marketing Minimalism in Marketing Management Firm
Překlad názvu:
Využití marketingového minimalismu v marketingovém managementu firmy
Autoři:
Strejčková, Věra ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] The main aim of the diploma thesis The use of marketing minimalism in company management will determine the percentage of success of the reduction of the advertising costs of the product compared to the product existing with the application of low cost marketing communication, using marketing minimalism. The main objective of the thesis is concentrated on the practical part. The key task will be to analyze the marketing strategy of the existing product, to simplify in the context of marketing minimalism. A marketing strategy proposal will be developed using marketing minimalism in a limited liability company.Hlavním cílem diplomové práce Využití marketingového minimalismu v managementu firmy bude zjistit procento úspěšnosti snížení reklamních nákladů na produkt oproti produktu stávajícímu s uplatněním nízkonákladové marketingové komunikace, tj. s využitím marketingového minimalismu. Hlavní cíl práce je soustředěn do části praktické. Zásadním úkolem bude provedení analýzy marketingové strategie stávajícího produktu, navazovat bude zjednodušení v kontextu s marketingovým minimalismem. Bude vytvořen návrh marketingové strategie s využitím marketingového minimalismu ve společnosti s ručením omezeným.
Klíčová slova:
Inovace,; marketingová komunikace,; marketingová strategie,; nízkonákladová marketingová komunikace,; produkt,; snížení nákladů; Innovation,; low cost marketing communication,; marketing communication,; marketing strategy,; product,; reduction costs
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71151