Název:
Analýza marketingového mixu společnosti RE/MAX Dynamic
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Mix Tools of RE/MAX Dynamic
Autoři:
Kantor, Lukáš ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce pojednává o fungování společnosti RE/MAX Dynamic. Jejím předmětem je analýza současné situace vybrané společnosti pomocí marketingového mixu. Vzhledem k tomu, že se jedná o realitní kancelář, je důraz kladen zejména na terciární sektor, sektor služeb. První část práce, část teoretická, podrobně charakterizuje koncepce marketingového mixu za pomoci jeho jednotlivých nástrojů. Druhou částí práce je část praktická, která zhodnocuje marketingový mix konkrétního podniku. V závěru jsou navržena doporučení a opatření prostřednictvím nově zpracovaného marketingového mixu a SWOT analýzy. Tato práce neslouží pouze pro studijní účely, ale hlavně jako pomocný materiál k rozvoji dané realitní kanceláře.This bachelor thesis is about working of RE/MAX Dynamic company. The subject is the analysis of marketing mix tools current situation of this company. Because it is real estate agency, the main subject is put into the tertiary sector, services. First part of this thesis, theoretical part, describe the concept of the marketing mix with the help of its individual tools. The second part of the thesis is a practical part that evaluates the marketing mix of a particular company. In the end, recommendations and measures are proposed through a newly developed marketing mix and SWOT analysis. This work is not only for study purposes, but mainly as an aid to the development of a given real estate agency.
Klíčová slova:
Marketing; marketingový mix; realitní kancelář; služby; SWOT analýza; Marketing; marketing mix; real estate agency; services; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71197