Original title:
Vnímání značky vybrané firmy
Translated title:
Selected Business Brand Perception
Authors:
Lepková, Tereza ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce se zaměřuje na vnímání značky C&A. Práce je rozdělena na tři části. V první části práce je popsána teorie pojmů značka, prvků značky, znalosti značky, image, brand buildingu a brand managementu. V druhé části je představena značka C&A, jsou zde rozebrány její jednotlivé prvky, strategie na českém trhu, charita a sponzoring. Třetí část se věnuje provedenému dotazníkovému šetření a interpretaci jeho výsledků. Závěr práce popisuje skutečné vnímání značky C&A a přináší návrhy na zlepšení.This thesis is focused on perception of the brand C&A. The thesis is divided into three parts. The first part describes theory of the terms brand, brand components, brand knowledge, brand image, brand building and brand management. The second part introduces brand C&A. There are examined its individual components, its strategy on the Czech market, charity and sponsoring. The third part is dedicated to the performed questionnaire and interpretation of its results. The conclusion describes real perception of the brand C&A and brings suggestions for improvement.
Keywords:
brand; brand perception; C&A; C&A; vnímání značky; značka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/68940