Original title:
Marketingová strategie vybrané firmy
Translated title:
Marketing strategy of selected company
Authors:
Červinková, Lucie ; Zeman, Jiří (advisor) ; Filipová, Alena (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií vybrané firmy. Předmětem práce je popis marketingu vybrané firmy a navrhnutí zlepšení marketingové strategie. Práce se skládá ze tří částí. První kapitola je teoretická a shrnuje teoretické poznatky o marketing obecně. V druhé části je představena firma. Druhá část se zaměřuje na prostředí firmy a SWOT analýzu. Praktická část popisuje marketingovou strategii společnosti a zabývá se návrhem marketingové strategie a možnými zlepšeními současné strategie.This bachelor thesis deals with marketing strategy of a selected company. The objective of the thesis is to describe marketing of selected company and suggest the improvements of the marketing strategy. The thesis is composed of three main parts. The first chapter is theoretical and summarizes theoretical knowledge generally. The second part describes the company itself. The second part focuses on business environment and SWOT analysis. The practical part firstly describes marketing strategy of the company and after that deals with suggestion of marketing strategy and how to improve the current strategy which is mentioned.
Keywords:
company´s enviroment; marketing; marketing communication; marketing mix; marketing strategy; marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; marketingový mix; prostředí firmy
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/69113