Original title:
Spotřební chování na českém trhu kolových nápojů se zaměřením na tři nejprodávanější značky
Translated title:
Consumer behaviour on the czech market of cola beverages with focus on three most popular brands
Authors:
Požárová, Karolína ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Krejčí, Eva (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Hlavním cílem bakalářské práce je zjištění oblíbenosti tří nejprodávanějších značek kolových nápojů na českém trhu, tedy značek Coca-Cola, Kofola a Pepsi Cola u různých skupin obyvatel. Teoretická část popisuje charakteristiky stěžejních činností a pojmů, které jsou následně využívány v části praktické. Nabízí širší náhled na problematiku. Praktická část selektuje užitečné informace sekundárních výzkumů a současně s výsledky vlastního dotazníkového šetření uvádí, který ze zkoumaných nápojů spotřebitelé pijí nejvíce, který je jejich nejoblíbenější a jak se liší preference v závislosti na věku či pohlaví. Práci uzavírá vyhodnocení výsledků všech výzkumů a na nich založené doporučení ke zlepšení marketingové komunikace s potenciálními spotřebiteli kolových nápojů.Main goal of my bachelor thesis was to discover popularity of the three most famous cola drink brands on the Czech Market, which are Coca-Cola, Kofola and Pepsi in the various demographic groups. Theroetical part describes charasteristics of the main terms and procedures which are used in the practical part. Practical part selects useful information of secondary research combined with results of author's questionnaires. At the end of thesis is data evaluation of all researches and marketing reccomendation.
Keywords:
cola beverages; consumer behaviour; consumer decision making; marketing research; non-alcoholic beverages; kolové nápoje; marketingový výzkum; nealkoholické nápoje; rozhodování spotřebitele; spotřební chování
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/70586