Název:
Návrh a vyhodnocení efektivity facebookové a instagramové kampaně pro konkrétní internetový obchod
Překlad názvu:
Proposal and evaluation of the effectiveness of Facebook and Instagram campaigns for a womenswear online shop
Autoři:
Ngo, Son ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá realizací a následným vyhodnocením Facebookové a Instagramové kampaně pro nově založený internetový obchod s dámskými oděvy Fajnfashion. V teoretické části se charakterizují sociální sítě jako nástroj online marketingu, představí se platformy, na kterých je kampaň postavená a stanoví se měřítka efektivnosti. V části praktické jsou data získaná z kampaně analyzována. V závěru se hodnotí úspěšnost kampaně a jsou navržena doporučení.The thesis focuses on the implementation and subsequent evaluation of Facebook and Instagram campaigns for a newly established online shop with women's clothing Fajnfashion. The theoretical part characterizes the social networks as a tool of online marketing, introduces the platforms on which campaigns are built on and provides tools to measure effectiveness. In the practical part, the data obtained from the campaigns are being analysed. In conclusion, the success of the campaign is being evaluated and recommendations are suggested.
Klíčová slova:
Facebook; Instagram; internetový marketing; internetový obchod; sociální média; Facebook; Instagram; internet marketing; online shop; social media
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70025