Název:
Vývoj marketingovej stratégie spoločnosti Philip Morris International vzhľadom na reguláciu
Překlad názvu:
Development of a marketing strategy of the company Philip Morris International according to the regulation
Autoři:
Ščasná, Pavlína ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Hečková, Jana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou stratégiou spoločnosti Philip Morris International, ktorá sa venuje výrobe a predaja tabakových výrobkov. Cieľom práce je zanalyzovať súčasnú marketingovú stratégiu, ktorá je pod európskou reguláciou tabakových výrobkov, pomocou marketingového mixu, komunikačného mixu a SWOT analýzy. Práca zisťuje dopad legislatívnych zmien na trh tabakových výrobkov, podľa čoho je navrhnutá nová marketingová stratégia.Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Philip Morris International, která se věnuje výrobě a prodeje tabákových výrobků. Cílem práce je zanalyzovat současnou marketingovou strategii, která je pod evropskou regulací tabákových výrobků, pomocí marketingového mixu, komunikačního mixu a SWOT analýzy. Práce zjišťuje dopad legislativních změn na trh tabákových výrobků, podle čeho je navržena nová marketingová strategie.This bachelor´s thesis will provide an insight into the marketing strategy of the company Philip Morris International, which manufactures and sells the tobacco products. The aim of this work is to analyze the current marketing strategy, which is under European regulation of tobacco products, using the marketing mix, communication mix, and SWOT analysis. The work determines the impact of the legislative changes on the market of the tobacco products, according to which there is a new marketing strategy proposed.
Klíčová slova:
Philip Morris; regulace; tabak; Philip Morris; regulation; tobaccor
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68708