Název:
Analýza spotrebiteľského správania na trhu spotrebičov pre ženskú vlasovú starostlivosť v Českej republike
Překlad názvu:
Analysis of Consumer Behavior in the Czech Market of Women´s Hair Care Appliances
Autoři:
Malá, Tatiana ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Vacková, Pavlína (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Cieľom tejto diplomovej práce je analýza trhu spotrebičov určených pre ženskú vlasovú starostlivosť v Českej republike a zhodnotenie vnímania značky Rowenta na tomto trhu. Práca je rozdelená do dvoch častí. Teoretická časť popisuje všeobecné poznatky danej problematiky a je zameraná na spotrebiteľské chovanie, psychologické a sociálne faktory ovplyvňujúce nákupný proces spotrebiteľa. V úvode praktickej časti sú predstavení hlavní hráči na českom trhu vlasových spotrebičov. Hlavnú časť tvorí primárny výskum, kde sú údaje získane online dotazníkovým šetrením analyzované s dôrazom na pochopenie spotrebiteľského a nákupného chovania na skúmanom trhu. V závere sú vyhotovené doporučenia pre značku Rowenta.Cílem této práce je analýza trhu spotřebičů určených pro ženskou vlasovou péči v České republice a zhodnocení vnímání značky Rowenta na tomto trhu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část popisuje obecné poznatky dané problematiky a je zaměřena na spotřebitelské chování, psychologické a sociální faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele. V úvodu praktické části jsou představeni hlavní hráči na českém trhu vlasových spotřebičů. Hlavní část tvoří primární výzkum, kde jsou údaje získané online dotazníkovým šetřením analyzovány s důrazem na pochopení spotřebitelského a nákupního chování na zkoumaném trhu. V závěru jsou vyhotoveny doporučení pro značku Rowenta.The aim of the thesis is to analyse the women hair appliances market in the Czech republic and to evaluate the perception of the brand Rowenta. The thesis is divided into two main parts. The theoretical parts describes general knowledge of the topic with focus on consumer behavior, psychological and social factors affecting consumer buying process. At the beginning of the practical part, the main competitors on the hair appliances market in the Czech republic are introduced. The main part covers primary research, where data obtained from online questionnaire survey are analysed with focus on understanding the consumer buying behavior on this market. The conclusion contains suggested recommendation for the future prosperity of the brand.
Klíčová slova:
marketing; marketingový výzkum; spotřebitel; spotřebitelské chování; vlasové spotřebiče; vnímání značky; brand perception; consumer; consumer behavior; hair appliances; marketing; marketing research
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69353