Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analysis of Consumer Behavior in the Czech Market of Women´s Hair Care Appliances
Malá, Tatiana ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Vacková, Pavlína (oponent)
Cílem této práce je analýza trhu spotřebičů určených pro ženskou vlasovou péči v České republice a zhodnocení vnímání značky Rowenta na tomto trhu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část popisuje obecné poznatky dané problematiky a je zaměřena na spotřebitelské chování, psychologické a sociální faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele. V úvodu praktické části jsou představeni hlavní hráči na českém trhu vlasových spotřebičů. Hlavní část tvoří primární výzkum, kde jsou údaje získané online dotazníkovým šetřením analyzovány s důrazem na pochopení spotřebitelského a nákupního chování na zkoumaném trhu. V závěru jsou vyhotoveny doporučení pro značku Rowenta.
Corporate social responsibility – social pillar
Malá, Tatiana ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Šumpíková, Markéta (oponent)
Cílem bakalářské práce je představit koncept společensky zodpovědného podnikání (CSR) se zaměřením na sociální pilíř v externí a interní dimenzi organizace. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje obecnou charakteristiku konceptu CSR. Poukazuje na benefity i kritiku, způsoby a oblasti uplatnění a postoj Evropy ke společenské zodpovědnosti. Dále se práce detailněji zaměřuje jen na sociální pilíř CSR. Představuje standardy uplatněné v daném pilíři a detailně zkoumá, jakým způsobem se organizace zodpovědně chovají vůči zaměstnancům a externím subjektům. Praktická část se orientuje na sociální pilíř CSR konceptu mezinárodně působící společnosti ABB. Předkládá možné návrhy rozšíření aktivit pro sociální oblast CSR v ABB ČR na základě porovnání konceptu dané společnosti v České republice a zahraničí.

Viz též: podobná jména autorů
13 MALÁ, Tereza
13 Malá, Tereza
1 Malá, Terézia
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.