Název:
Vyhodnocení úspěšnosti komunikačního mixu muzea voskových figurín v Praze
Překlad názvu:
Communication analysis of wax statue museum in Prague
Autoři:
Mendlík, Matěj ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Švehlík, Luděk (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zaměřuje na marketing služeb a marketing v zábavním průmyslu. Cílem práce je zjistit, který nástroj komunikačního mixu je schopen nejvíce navýšit návštěvnost muzea voskových figurín Musée Grévin. Výstupem práce je doporučení ve formě komunikačního plánu pro nadcházející období, který bude představen managementu Musée Grévin.This thesis is focusing on marketing, mainly on marketing of services and entertainment industry. The aim is to find, which communication tool is most successful in increasing the number of visitors of Musée Grévin. Outcome of the thesis is a communication strategy recommendation that will be presented to Musée Grévin management.
Klíčová slova:
marketing; služba; zábavní průmysl; entertainment industry; marketing; services
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70493