Original title:
Spokojnosť zákazníkov s internetovým obchodom
Translated title:
Satisfaction of customers with an online store
Authors:
Juščíková, Petra ; Tahal, Radek (advisor) ; Vávra, Oldřich (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Diplomová práca približuje problematiku vplyvu sociálnych médií na vzťahy so zákazníkmi, na vnímanie image internetového obchodu zákazníkmi a s tým súvisiaci aj vplyv na spokojnosť zákazníkov. V internetovom podnikaní je v tejto modernej dobe veľa možností ako osloviť zákazníkov. Preto sa aj v tejto práci poukazuje na túto dôležitosť nových komunikačných možností a trendov. Marketingová komunikácia internetového obchodu so zákazníkmi je nevyhnutná pre dobré vzťahy a tvorbu pozitívneho image podniku. V práci je poukázane na to, že image internetového obchodu je prestížnou záležitosťou. Obchod ide s dobou a nebráni sa začleniť nové komunikačné média do svojich podnikateľských marketingových aktivít. Prínosom týchto médií je lepší predaj a zisk ako má konkurencia. Práca je rozdelená na teoretickú a empirickú časť, ktoré sú tvorené piatimi kapitolami. Praktická časť práce popisuje a analyzuje vlastný výskum medzi zákazníkmi internetového obchodu. Cieľom práce je na základe výsledkov z výskumu, z dotaznikového šetrenia, vymedziť návrhy, ktoré by dopomohli internetovému obchodu k zvýšenej spokojnosti zákazníkov zlepšením svojho image.Diplomová práce přibližuje problematiku dopadu sociálních médií na vztahy se zákazníky, na vnímání image internetového obchodu zákazníky a s tím související i vliv na spokojenost zákazníků. V internetovém podnikání je v této moderní době mnoho možností jak oslovit zákazníky. Proto se také v této práci poukazuje na tuto důležitost nových komunikačních možností a trendů. Marketingová komunikace internetového obchodu se zákazníky je nezbytná pro dobré vztahy a tvorbu pozitivního image podniku. V práci je poukázáno na to, že image internetového obchodu je prestižní záležitostí. Obchod jde s dobou a nebrání se začlenit nové komunikační média do svých podnikatelských marketingových aktivit. Přínosem těchto médií je lepší prodej a zisk jako má konkurence. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část, které jsou tvořeny pěti kapitolami. Praktická část práce popisuje a analyzuje vlastní výzkum mezi zákazníky internetového obchodu. Cílem práce je na základě výsledků z výzkumu, z dotazníkového šetření, vymezit návrhy, které by dopomohly internetovému obchodu ke zvýšené spokojenosti zákazníků zlepšením svého image.The graduation thesis approaches the issue of influence of social media on customer relations, the perception of the image of the internet business by the customers and the related impact on customer satisfaction. In this internet business, there are many ways to reach customers in this modern age. Therefore, this work also points to this importance of new communication possibilities and trends. Marketing communication of the internet shop with customers is essential for good relationships and the creation of a positive image of the business. The work points out that the image of the internet store is a prestigious issue. The business goes with time and does not prevent the integration of new communication media into its business marketing activities. The benefit of these media is better sales and profit than competition. The thesis is divided into a theoretical and empirical part, consisting of five chapters. The practical part of the thesis describes and analyzes the actual research among the customers of the Internet shop. The aim of the work is, on the basis of research results, from the questionnaire survey, to define proposals that would help the internet business to increase customer satisfaction by improving its image.
Keywords:
image; internet marketing; marketing; satisfaction; image; internetový marketing; marketing; spokojenost
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/68998