Original title:
Analiz i metody korrekcii korporativnoj kul'tury
Translated title:
Analysis and methods of corporate culture correction
Authors:
Bokova, Maria ; Müllerová, Jana (advisor) ; Kurbatskaya, Tatiana (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017 Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Předmětem výzkumu Bakalarskou práce je firemní kultura on-line prodejce Lamoda Společnost Lamoda, je největší v Rusku on-line prodejce oblečení, bot a doplňků. Bakalarska práce je rozdělena na čtyři části. V první části je popsán význam práce, její cíle, úkoly a metody. Druhá část se zabývá základními teoretickými aspekty firemní kultury. Ve třetí části byla provedena analýza současného stavu firemní kultury společnosti "Lamoda", a také sestaven program na její korekci. V poslední části jsou prezentovány výsledky této výzkumné práce.The subject of research of bachelor's work is the corporate culture of online-retailer company Lamoda. Company Lamoda is the leading Russian company for e-commerce of clothiers, accessories, and shoes. Bachelor's work is divided into four parts. The first part describes the relevance of the work, its purpose, tasks and methods. The second part is devoted to the main theoretical aspects of corporate culture. The third part will analyze the current state of the corporate culture of company Lamoda, as well as make recommendations for improving the corporate culture of the enterprise. The last part will present the results of this research work.
Keywords:
company Lamoda; corporate culture; correction; firemní kultura; korekce; společnost lamoda
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/70031