Název:
Analýza distribuce zboží při promočních akcích
Překlad názvu:
Analysis of goods distribution at promotional events
Autoři:
Tuhkanen, Petra ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Rathouský, Bedřich (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem práce je analýza distribuce zboží při promočních akcích. Za promoční akce v této práci považujeme akce event marketingu a podpory prodeje v místě prodeje. Cílem práce je analýza distribuce a optimalizace současného řešení. V teoretické části práce se zabýváme objasňováním vybraných pojmů z marketingové komunikace a distribuce. V praktické části se věnujeme analýze distribuce zboží při promočních akcích u společnosti prodávající nealkoholické nápoje. V závěru práce navrhneme zlepšení současného stavu distribuce vzhledem k nákladům a času.The topic of this thesis is the analysis of goods distribution at promotional events. By the promotion event in this thesis we consider actions of event marketing and the support of the sale in the place of selling. The aim of my thesis is the analysis of distribution and the optimization of current solution. The theoretical part describes the clarification of chosen terms from marketing communication and distribution. The practical part is dedicated to the analysis of goods distribution at promotional events of the company selling non-alcoholic beverages. In the end of the thesis I suggest the improvement of the current situation in the distribution considering the costs and time.
Klíčová slova:
Distribuce; Event marketing; Komunikace v místě prodeje; Distribution; Event marketing; Point of sale communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69959