Název: Marketingové využitie sociálnych sietí
Překlad názvu: Social networks as a Marketing Tool
Autoři: Letková, Natália ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Čermáková, Elvíra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: Facebook; Instagram; online marketing; placená reklama; sociální sítě; Facebook; Instagram; online marketing; paid advertising; social networks

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69086

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359306


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet