Název: Sales promotion strategies in Procter&Gamble
Překlad názvu: Strategie podpory prodeje v Procter & Gamble
Autoři: Šebesta, Miroslav ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Jech, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: hedonické; management podpory prodeje; podpora prodeje; Procter & Gamble; utilitatistické; hedonic; Procter & Gamble; Sales promotion management; Sales promotions; utilitarian

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69841

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359294


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet