Název:
Spokojenost zaměstnanců ve společnosti Nakladatelství Fraus, s. r. o.
Překlad názvu:
The satisfaction of employees of the company Nakladatelství Fraus, s. r. o.
Autoři:
Kohoutová, Pavla ; Palíšková, Marcela (vedoucí práce) ; Hejtmánková, Pavla (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem této diplomové práce je vyhodnocení pracovní spokojenosti zaměstnanců společnosti Nakladatelství Fraus, s. r. o. Cílem práce je analyzovat spokojenost zaměstnanců dané organizace pomocí dotazníkového šetření a individuálních rozhovorů a na základě zjištěných výsledků výzkumu navrhnout doporučení ke zlepšení dané situace. Diplomová práce je primárně rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se opírá o literární zdroje a vysvětluje základní pojmy jako motivace, její zdroje a nástroje či jednotlivé atributy spokojenosti zaměstnanců. V praktické části je pak zahrnuta charakteristika společnosti Nakladatelství Fraus, s. r. o., individuální rozhovory a vyhodnocení dotazníkového šetření. Závěrečná část diplomové práce se věnuje doporučujícím návrhům, jak zlepšit současný stav spokojenosti nebo případné nespokojenosti zaměstnanců daného podniku.The object of this diploma thesis is the evaluation of job satisfaction within the company Nakladatelství Fraus, s. r. o. The aim is to analyse the job satisfaction of the employees of this firm using a questionnaire and idividual interviews and according to the outcomes found to suggest recommendation to make this situation better. The diploma thesis is primary divided into two parts - a theoretical and a practical one. The theoretical part rely on literary sources and explains basic terms such as motivation, its sources and tools or the atributes of job satisfaction. The theoretical part includes the characteristics of the company Nakladatelství Fraus, s. r. o., individual interviews and the evaluation of the questionnaire. The final part pays attention to the suggested recommendations, how to improve the current situation of job satisfaction or dissatisfaction of the employees of the company.
Klíčová slova:
motivace; nakladatelství; personalistika; pracovní spokojenost; human resources; job satisfaction; motivation; publishing house
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70469