Název:
Dopady titulu Evropské hlavní město kultury 2015 na město Plzeň
Překlad názvu:
Impacts of being titled European Capital of Culture 2015 on the city of Pilsen
Autoři:
Brázdilová, Michaela ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá projektem Plzeň-Evropské hlavní město kultury 2015. Práce si klade za cíl vyhodnotit úspěšnost projektu a zmapovat jeho dopady. Teoretická část práce se věnuje především marketingu měst a obcí, v části praktické jsou tyto poznatky aplikovány na konkrétní případ Plzně. Jsou popsány marketingové a komunikační aktivity spojené s projektem Evropské hlavní město kultury. Stěžejní kapitola se věnuje dopadům projektu, ať už se jedná o návštěvnost akcí nebo ekonomické dopady, poslední kapitola poté udržitelnosti projektu. Podkladem pro teoretickou část byla odborná literatura týkající se městského marketingu, při vypracování části praktické pak stěžejním zdrojem informací byly interní zdroje společnosti Plzeň 2015 a evaluace projektu.This bachelor´s thesis deals with the project Pilsen-European Capital of Culture 2015. The aim of the thesis is to evaluate the success of the project and to map its impacts. The theoretical part of the thesis deals mainly with the marketing of towns and municipalities. In the practical part these findings are applied to the concrete case of Pilsen. The marketing and communication activities related to the European Capital of Culture project are described. The main chapter focuses on the impact of the project, whether it is attendance of events or economic impacts. The last chapter describes the project's sustainability. The basis for the theoretical part was the professional literature about urban marketing, while in the elaboration of a practical part, the main sources of information were the internal resources of Pilsen 2015 and the project´s evaluation.
Klíčová slova:
Evropské hlavní město kultury 2015; marketing měst a obcí; Plzeň; European Capital of Culture 2015; marketing of towns and municipalities; Pilsen
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70418