Název:
Marketingová vojna medzi Airbusom a Boeingom
Překlad názvu:
Marketing war between Airbus and Boeing
Autoři:
Marton, Filip ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Hvizdoš, Lukáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Moja práca sa zaoberá zistením podielu na trhu pri uvedených spoločnostiach Boeing a Airbus. Základnou metódou na zistenie ich postavenia mi slúži počet objednávok a dodávok nových produktov zákazníkom za mnou stanovené obdobie rokov 2006 až 2016. Na základe počtu objednávok a dodávok, ktoré priamo súvisia so schopnosťou marketingového oddelenia daných spoločností predať svoje produkty na trhu, na konci mojej práce určím víťaza tejto marketingovej vojny.Moje práce se zabývá zjištěním podílu na trhu při uvedených společnostech Boeing a Airbus. Základní metodou pro zjištění jejich postavení mi slouží počet objednávek a dodávek nových produktů zákazníkům za mnou stanovené období 2006 až 2016. Na základě počtu objednávek a dodávek, které přímo souvisejí se schopností marketingového oddělení daných společností prodat své produkty na trhu, na konci mé práce určím vítěze této marketingové války.My work deals with the discovery of market share for the Boeing and Airbus companies. The basic method for determining their status is the number of orders and deliveries of new products to their customers for the specified period of 2006 to 2016. Based on the number of orders and deliveries that are directly related to the marketing department's ability to sell their products on the market at the end of my work I will determine the winner of this marketing war.
Klíčová slova:
Airbus; Boeing; modelová třída; Airbus; Boeing; Family class
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69519