Original title:
Specifika releasu módní značky a s praktickým ověřením v reálném prostředí
Translated title:
The specifics of the fashion brand release and verification in a real environment
Authors:
Horovičová, Ester ; Truhlář, Filip (advisor) ; Bílková, Kristina (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na branding e-shopu Zoot.cz a její privátní značky Alchymi. Obsahuje zhodnocení brandingové strategie s cílem posílení značky Alchymi. Teoretická část je zaměřena na prvky marketingové komunikace, brandingové strategie a budování módní značky. Praktická část se zabývá analýzou společnosti Zoot, její privátní značku Alchymi a následnými návrhy na zlepšení propagace a komunikace značky.The bachelor thesis focuses on branding if the Zoot.cz online shop and its private brand Alchymi. It contains evaluation of the branding strategy aiming to enhance the brand. The theoretical part is concerned with elements of marketing communication, branding strategy and development of a fashion brand. The focus of the practical part is the analysis of the Zoot company and its private brand Alchymi, followed by suggestions to improve the brand's communication and gage the public's awareness of it.
Keywords:
advertisement; branding; fashion; fashion; reklama; značka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/69635