Název:
Marketingová analýza Lidové jídelny Těšnov
Překlad názvu:
Marketing analysis of Lidová jídelna Těšnov
Autoři:
Svoboda, Lukáš ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Škranc, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je marketingová analýza podniku Lidová jídelna Těšnov a návrh na možnou strategii a propagaci nově zavedeného produktu, kterým je poskytování večeří. K analýze využiji prozkoumání makroprostředí pomocí PEST analýzy a mikroprostředí zásluhou Porterova modelu pěti sil. Dále rozbor marketingového mixu a podnikové SWOT analýzy. Pomocí těchto nástrojů také porovnám stávající strategii provozovny se zkušební strategií pro nově vzniklý produkt večeří, včetně propagace jídelny a její komunikace s veřejností. V průběhu své práce budu též využívat poznatků z dotazníkového šetření a detailních informací od pana provozovatele. Na závěr podám podniku doporučení a návrhy na zlepšení pro stanovení nové strategie začínajícího produktu, včetně jeho komunikace a nabízení veřejnosti.The main goal of this Bachelor´s Thesis is a marketing analysis of Lidová jídelna Těšnov and a proposal for a possible strategy of a new product, which is providing dinners. For the analysis, I will explore the macro environment using PEST analysis and the micro environment thanks to Porter's five forces analysis. Then I will look at the marketing mix and SWOT analysis of this company. Using these tools, I will compare an existing business strategy with a testing strategy of selling a new product (dinners), including promotion and communication with public. I will use also knowledge from questionnaires and detailed information from business owner. In conclusion, I will write some recommendations and suggestions for the new business strategy of selling dinners, including its promotion and communication.
Klíčová slova:
makroprostředí; marketingový mix; mikroprostředí; Porterův model pěti sil; SWOT analýza; macro environment; marketing mix; micro environment; Porter's five forces analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69810