Original title:
Porovnanie výkonnosti PPC kampaní na Google AdWords a americkom Amazone
Translated title:
The comparison of the performance of PPC campaigns on Google AdWords and US Amazon
Authors:
Halahija, Matej ; Pešek, Ondřej (advisor) ; Mareš, Jan (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Bakalárska práca sa zaoberá problematikou konceptu pay per click marketingu na platformách Google AdWords a americkom Amazone. Hlavným cieľom bakalárskej práce je zodpovedanie otázky, aké vplyvy majú reklamné PPC kampane na Amazone a Google na výsledky firmy predávajúcej fyzické produkty na Amazone. Cieľ práce je v bakalárskej práci dosahovaný na základe porovnávania vplyvov obidvoch kampaní z početných hľadísk, či už ide o nákladovú efektívnosť, hodnotu predajnosti alebo zložitosti vytvorenia a následnej správy kampaní pre štandardného užívateľa. Na dosiahnutie cieľov sú využité metriky a dáta popísané ďalej v teoretickej a metodickej časti bakalárskej práce. V praktickej časti práce sú kampane na obidvoch platformách vytvorené, optimalizované a ich výsledky sú následne podrobne zanalyzované.Bakalářská práce se zabývá problematikou konceptu pay per click marketingu na platformách Google AdWords a americkém Amazone. Hlavním cílem diplomové práce je zodpovězení otázky, jaké vlivy mají reklamní PPC kampaně na Amazone a Google na výsledky firmy předávající fyzické produkty na Amazone. Cíl práce je v bakalářské práci dosahován na základě porovnávání vlivů obou kampaní z četných hledisek, ať už jde o nákladovou efektivnost, hodnotu prodejnosti nebo složitosti vytvoření a následné zprávy kampaní pro standardního uživatele. K dosažení cílů jsou využity metriky a data popsáno dále v teoretické a metodické části diplomové práce. V praktické části práce jsou kampaně na obou platformách vytvořeny, optimalizované a jejich výsledky jsou následně podrobně zanalyzovány.Bachelor´s Thesis is focused on concept of pay per click marketing on these two platforms: Google AdWords and US Amazon. The main objective of this thesis is to answer the question, what effects have PPC advertising campaigns on Amazon and Google on the results of companies selling physical products on Amazon´s platform. The objective of the Bachelor Thesis is achieved by comparing the effects of both campaigns from many aspects, whether in terms of cost-effectiveness, value or marketability of the complexity of setting up and subsequent management of campaigns for the standard user. To achieve objectives are used metrics and data described below on a theoretical and methodological part of the thesis. In the practical part the campaigns on both platforms developed, optimized, and the results are then analyzed in detail.
Keywords:
Amazon; Google AdWords; PPC; Amazon; Google AdWords; PPC
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/70123