Název: Marketingová komunikace galerijních výstav
Překlad názvu: Marketing Communication of gallery´s exhibitions
Autoři: Chalupová, Kateřina ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Prokůpek, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: arts marketing; Centrum současného umění DOX; galerie; komunikační mix; marketingová komunikace; muzeum; arts marketing; DOX Center for Contemporary Art; gallery; marketing communications; museum; promotional mix

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69817

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-358917


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet