Název:
Marketing Analysis - Selling Software on the B2G market
Překlad názvu:
Marketingová analýza prodeje softwarového produktu veřejnému sektoru.
Autoři:
Krausová, Patrícia ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] The objective of this thesis is to analyse the marketing practices behind software sales in the business to government market using an example of a Czech-Slovak software company, Atbon. a.s.. The thesis also aims to reduce the current gap in the academic and practitioners research in this area. The theoretical part of the paper covers the characteristics of different types of markets, features of the software industry, and explains the fundaments of marketing strategy, marketing tactics and marketing tools, which will be used in the analysis. The practical part then examines the marketing performance of Atbon, a.s. when launching their data redaction software in the B2G market. Based on the findings of this analysis, conclusion and suggestions for improvement are made.Cílem této bakalářské práce je rozbor marketingových postupů při prodeji softwaru veřejné správě, za pomoci případové studie česko-slovenské softwarové společnosti, Atbon, a.s.. Práce si také klade za cíl zmenšit současnou znalostní mezeru v dané problematice, a to jak v akademické, tak v praktické sféře. Studie je rozdělena do dvou částí. První část, teoretická, představí charakteristiky různých typů trhů, softwarového průmyslu a popíše základy marketingové strategie, taktiky a analytických nástrojů, které budou použity při rozboru dané společnosti. Část praktická se zaměří na společnost Atbon, a.s., popíše a zanalyzuje její marketingovou činnost při prodeji nového softwarového produktu veřejnému sektoru. Na základě výsledků analýzy budou učiněny závěry a konkrétní doporučení.
Klíčová slova:
B2G marketing; business marketing; marketing prodeje softwaru; marketing ve veřejném sektoru; softwarový produkt; B2G marketing; business marketing; software products; software sales marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70379