Original title:
Marketingový plán Městského kina ve Slaném
Translated title:
Marketing plan of the Municipal cinema in Slaný
Authors:
Kyclt, Lukáš ; Černá, Jitka (advisor) ; Vávra, Oldřich (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového plánu pro Městské kino ve Slaném. První část je zaměřena na teoretický základ ke zvoleném tématu. Praktická část práce představuje samotné kino, analyzuje jeho marketingový mix, vnější a vnitřní prostředí a je vytvořena SWOT analýza. Součástí práce je i marketingový výzkum a následně jsou na základě SWOT analýzy a marketingového výzkumu vytvořena doporučení a akční plán.The bachelor thesis deals with the proposal of a marketing plan for the Municipal Cinema in Slaný. The first part is focused on the theoretical knowledge of the chosen topic. The practical part describes the cinema, analyzes its marketing mix, external and internal environment and a SWOT analysis is created. Recommendations and action plan are made based on the SWOT analysis and the marketing research.
Keywords:
cinema; enviroment analysis; marketing mix; marketing of services; marketing plan; SWOT analysis; analýza prostředí; kino; marketing služeb; marketingový mix; marketingový plán; SWOT analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/70082