Název: Využití geografických dat v marketingu
Autoři: Poskočil, Petr ; Traurig, Michal (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce ukazuje roli geografických dat v marketingu a jejich využití v jednotlivých marketingových činnostech. Součástí práce jsou i konkrétní ukázky možného využití geografických dat v této oblasti.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6560

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3579


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet