Název:
In-store marketingová komunikace iSmoke.cz
Překlad názvu:
The in-store communication of iSmoke.cz
Autoři:
Kopáček, Jakub ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce "In-store marketingová komunikace iSmoke.cz" se zabývá komunikací v místě prodeje neboli in-store marketingovou komunikací, se zaměřením na multisenzorickou komunikaci a její aplikaci v kamenné prodejně iSmoke Store. První část práce se věnuje vymezení in-store marketingové komunikace, seznamuje se základními pojmy a nástroji této disciplíny, uvádí do problematiky multisenzorické komunikace a zabývá se aktuálními trendy v oblasti komunikace v místě prodeje. Druhá část práce se věnuje deskripci konceptu internetového obchodu iSmoke.cz a kamenné prodejny iSmoke Store se zaměřením na prodávaný sortiment, ke kterému se váží různá prodejní specifika. Dále se práce věnuje deskripci implementace in-store marketingové komunikace a multisenzorické komunikace v kamenné prodejně iSmoke Store s využitím poznatků získaných v teoretické části práce. Cílem práce je popsat a zhodnotit současný stav in-store marketingové komunikace a nalézt možnosti další implementace jednotlivých nástrojů a smyslů v místě prodeje.The thesis, "In-store marketing communication of iSmoke.cz", deals with in-store marketing communication, focusing mainly on multisensory communication and its practical use in the iSmoke Store. The first part of the thesis presents a definition of in-store marketing communication, describes basic tools and terminology of this strategy, introduces multisensory communication, and focuses on current trends in in-store communication. The second part of the thesis describes the concept of the iSmoke.cz online store and iSmoke Store focusing on the range of products, since they carry certain specific sales characteristics. The thesis also describes how in-store and multisensory communication are implemented in the iSmoke Store, making use of the theoretical basis laid down in the first part of the thesis. The aim of the thesis is to describe and evaluate the current state of in-store marketing communication and find more ways of incorporating specific tools and senses inside of the stores.
Klíčová slova:
In-store marketingová komunikace; iSmoke Store; iSmoke.cz; marketing v místě prodeje; marketing vodních dýmek; multisenzorický marketing; smyslový marketing; vizuální merchandising; hookah marketing; In-store marketing communication; iSmoke Store; iSmoke.cz; marketing at retail; multisensory marketing; visual merchandising