Original title:
Analýza marketingové komunikace oděvní značky Zara
Translated title:
The Marketing Communication Analysis of Zara Fashion Brand
Authors:
Fialíková, Lucie ; Koudelková, Petra (advisor) ; Hejlová, Denisa (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce "Analýza marketingové komunikace oděvní značky Zara" popisuje a analyzuje jednotlivé části cirkulárního obchodního modelu a alternativního přístupu k marketingové komunikaci. Právě kombinace a následná implementace těchto dvou h přístupů zajistila značce pozici jednoho z lídrů trhu s rychlou módou. První část práce se zabývá historií a současností značky a následnou deskripcí jednotlivých strategických ohnisek obchodního modelu od designu přes výrobu až po bchodů. Druhá část práce se zabývá analýzou marketingové komunikace značky. Primárním kanálem jsou prodejny Zara, jimž je v této části věnován velký prostor. Sekundárním kanálem é podrobena důkladné deskripci. ěr práce shrnuje výslednou analýzu a nabízí doporučení ke zlepšení komunikace značky s ohledem na potenciální budoucí hrozby.The Bachelor thesis "The Marketing Communication Analysis of Zara Fashion Brand" Zara the position of one the fast fashion market's leaders. highlights the analysis of Zara's marketing communication strategy. The primary channels are
Keywords:
analysis; business model; design; Fast fashion; garments; Inditex; logistics; marketing communication; retail units; scarcity effect; speed; trends; visual merchandising; Zara; analýza; design; efekt nedostatku; Inditex; logistika; marketingová komunikace; obchodní model; obchody; oděvy; rychlost; Rychlá móda; trendy; vizuální merchandising; Zara
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86144