Original title: IKEA - projekt pro specifický segment malých podnikatelů
Translated title: IKEA - a project for a specific segment of small businesses
Authors: Kostečková, Irena ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Diplomová práce se ve své první části věnuje charakteristice trhu nábytku v České republice a představuje společnost IKEA. Druhá aplikační část se zaměřuje na celosvětový projekt IKEA pro segment malých podnikatelů, jehož smyslem je rozšířéní portfolia zázníků, růst tržeb společnosti a její mezinárodní rozvoj. Práce popisuje podstatu projektu, jeho realizaci a přínos jak pro společnost tak pro její zákazníky.
Keywords: diferenciace; IKEA; malí podnikatelé; projekt; strategie

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6483

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3552


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share