Original title:
IKEA - projekt pro specifický segment malých podnikatelů
Translated title:
IKEA - a project for a specific segment of small businesses
Authors:
Kostečková, Irena ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Diplomová práce se ve své první části věnuje charakteristice trhu nábytku v České republice a představuje společnost IKEA. Druhá aplikační část se zaměřuje na celosvětový projekt IKEA pro segment malých podnikatelů, jehož smyslem je rozšířéní portfolia zázníků, růst tržeb společnosti a její mezinárodní rozvoj. Práce popisuje podstatu projektu, jeho realizaci a přínos jak pro společnost tak pro její zákazníky.
Keywords:
diferenciace; IKEA; malí podnikatelé; projekt; strategie
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6483