Název: Semiologická analýza loga spoločnosti Starbucks
Překlad názvu: Corporate Logo of Starbucks and its Semiological Analysis
Autoři: Gundová, Karolína ; Kladný, Tomáš (vedoucí práce) ; Labaiová, Martina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: denotácia; firemná identita; grafický dizajn; konotácia; logo; mýtus; semiológia; semiotika marketingu; vizuálna identita; conotation; corporate identity; denotation; graphic design; logo; marketing semiotics; myth; semiology; visual identity

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/84275

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-354011


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet