Název:
Analýza preferencí cílové skupiny spotřebitelů
Autoři:
Kolářová, Ivana ; Kovář, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce je strukturovaná do deseti kapitol. Teoretická část nejprve seznamuje čtenáře s rozdílem ekonomických pojmů spotřebitel a zákazník. V další kapitole podává informace o ekonomických zákonitostech týkajících se kupního chování a s ním spojených faktorů, které kupní chování ovlivňují. Rozebírá problém týkající se kupního rozhodovacího procesu a segmentace trhu. Zmiňuje se o kvalitě života a životním standardu. Závěrem řeší složení příjmů a výdajů domácností a omezení výdajů domácností. Praktická část se zabývá vyhodnocováním zjištěných údajů pomocí dotazníků.
Klíčová slova:
kupní chování; příjmy; segmentace trhu; spotřebitel; výdaje
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6342